Website Shaklee Malaysia Berwajah Baru

4:16 PTG

www.shaklee.com.my

Ya betul.  Laman web Shaklee Malaysia berwajah BARU, alamat BARU, kandungan pun BARU! Kini lebih mantap.  Lebih padat dengan informasi. 

Tak kira latar belakang anda siapa - maklumat di website kini terbuka untuk dikongsi. 

  • Ragu-ragu tentang siapa Shaklee?  
  • Tak percaya dengan jaminan kualiti produk Shaklee?
  • Susah nak terima Shaklee boleh menjadi perniagaan menambah pendapatan keluarga.
  • Betul ke Shaklee kukuh dan masih ada lagi?
  • Belum lagi menjadi ahli tapi sekarang hendak tahu maklumat sebenar tentang Shaklee
Jom klik dan layari www.shaklee.com.my


Inovasi produk Shaklee menjangkau usia 100 tahun.  Komitmen membina kesihatan unggul manusia diteruskan dengan jaminan berkesan setiap satu produk .  Sudah tentu dengan bantuan sains dan kajian klinikal.  Hanya di Shaklee, komited menjalankan kajian klinikal. 

Anda bertuah kerana dijumpakan dengan Shaklee pada hari ini.  Layari dan jelajah website baru Shaklee Malaysia - dapatkan maklumat yang tepat.  SELAMAT.  TERBUKTI.  EFEKTIF.


Klik sahaja BELI-BELAH akan terpampang semua rangkaian produk di Shaklee Malaysia berserta gambar berwarna dan harga.  Tiada maklumat tersembunyi ya!  Lengkap semua produk yang boleh kita beli - anda dan saya, rujuk diwebsite yang sama.


Kalau nak harga diskaun sebagai ahli keluarga Shaklee Malaysia, bolehlah hubungi kami.  Harga yang terpampang adalah harga jualan disyorkan.  Macam kita membeli beras, dikampit beras ada harga disyorkan dan hypermarket boleh beri harga diskaun.  Cuma kita tak dapat harga paling rendah pemborong beras.  Tapi di Shaklee anda boleh dapat harga yang kami nikmati.   


Boleh jadi juga anda mahu mengetahui apa itu perniagaan Shaklee di Malaysia.  Tapi anda malu nak bertanya dengan orang lain.  Tak perlu tunggu, tak perlu terus mencari ahli Shaklee - jelajah dahulu maklumat daripada website baru www.shaklee.com.my dan ketahui asas perniagaan.  Mudah sahaja. 

GUNA ➤ KONGSI ➤ BINA


Bersedia untuk menjadi sebahagian daripada keluarga besar Shaklee Malaysia?  
Ada tawaran istimewa menanti anda sempena 25 tahun ulangtahun Shaklee Malaysia.  Nanti kan di post selepas ini ya.










You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

HUBUNGI KAMI

NO Telefon :0197759956 Jessnor Hafiz
0127728856 Azlina
FACEBOOK : Jessnor Hafiz
email : iwcafamily@gmail.com
iG: cantiquedotcom

Pertanyaan Anda