ESP Lebih Baik Daripada Susu

5:43 PTG

Mengapa agaknya minum dan amalkan ESP satu gelas setiap hari lebih baik daripada anda minum susu biasa?





Bila anda berasa lapar dan minum satu sajian ESP, badan anda dapat sumber makanan dengan nilai GI 39 sahaja.  Nilai ini adalah lebih rendah jika nak dibandingkan dengan nilai GI 52 jika anda makan sebiji pisang atau roti putih yang nilai GI 70.  Jadi yang mana satu lebih bermanfaat?
Makanan yang tinggi nilai GI adalah antara penyumbang kepada masalah kesihatan seperti diabetes (kencing manis).  Harap pembaca berjaga-jaga ya.  Jika anda gemar tidur lewat (stay up), anda boleh pilih untuk bancuh satu gelas ESP berbanding makan 2 keping roti putih disapu mentega kacang.


Memang banyak sangat kebaikan minum ESP ni.  Sebab itu kami ringkaskan untuk anda dalam bentuk gambar.  Senang baca, senang ingat.





Teknologi dan sains ciptaan Shaklee mampu mengekstrak protein asli daripada kacang soya menggunakan kaedah sejuk (Shaklee tidak menggunakan kaedah panas atau alkohol untuk memproses kacang soya).  Apa untungnya kaedah ini kepada kita?  Kaedah pemprosesan Dr Shaklee ini memastikan ESP tetap kaya dengan kandungan isoflavones maka ia sangat baik untuk hormon wanita.  Kandungan genistein soya pula baik untuk fungsi prostat.

Satu lagi keunikan ESP ialah ianya mampu menjaga memori kita kerana ada leucine.  Leucine ialah salah satu daripada 9 asid amino perlu yang badan manusia tidak boleh hasilkan sendiri. AWAS! Bukan semua protein soya di pasaran mempunyai 9 asid amino perlu yang lengkap ya.  Jadi mesti pandai memilih yang terbaik.

Jika anda seorang vegetarian, ESP ialah makanan terbaik untuk anda dapatkan bekalan protein asli daripada tumbuh-tumbuhan.

Entri kali ini memang padat, ringkas dan beri manfaat untuk anda anda yang baru nak mengetahui tentang ESP Shaklee.  Biar lambat tahu, jangan sampai langsung tak ada kesempatan untuk tahu.  Jika anda ada sebarang yang nak ditanya bolehlah hubungi kami pada nombor di bawah.  In sya Allah kami jawab kemusykilan anda.





Master Azlina

Whatsapp : 012.7728856


Master Jessnor Hafiz

Whatsapp : 019.7759956

Email : iwcafamily@gmail.com


September 2016 = Ada Promosi dan Tawaran untuk pembelian ESP.



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

HUBUNGI KAMI

NO Telefon :0197759956 Jessnor Hafiz
0127728856 Azlina
FACEBOOK : Jessnor Hafiz
email : iwcafamily@gmail.com
iG: cantiquedotcom

Pertanyaan Anda