Cantikkan Hubungan Intim Alam Rumahtangga Anda

10:45 PTG




Memang topik hot kalau kita nak cakap pasal hubungan intim alam rumahtangga.  Ramai yang tak sanggup nak tanya terang terangan atau bagi komen public jika ada masalah suami isteri.  Malu lah kalau orang tahu kan.  Tapi tak apa anda boleh terus kan membaca entri kali ini dan semoga kami dapat membantu apa yang anda telah alami sekian lama.

Jadi apa yang selalu berkaitan dengan masalah keintiman rumahtangga?  Antara masalah biasa sudah tentu keputihan, vagina longgar, berbau, kurang terangsang, mudah letih, sakit pinggang dan sakit tumit, peluh lebih masam kerana banyak toksin.

Gambar Hiasan

Kalau nak senarai satu satu masalah memang penuh artikel dengan masalah.  Mana taknya, bila hubungan intim rumahtangga tidak sempurna, mood nak bekerja pun boleh terbang keluar.  Muka pun jadi tak ceria jadi secara automatiknya macamana nak maintain awet muda dan bertenaga sepanjang hari kalau bangun pagi dah mood monyok aje kan.  Setakat pakai tudung mahal ajer tak cukup ye nak maintain anggun.  Antara faktor kepada wajah yang cantik maintain awet muda mesti datang daripada tubuh badan yang sihat bertenaga, ceria dan kejayaan menjalinkan hubungan intim.

Gambar Hiasan
Dah mula nak percaya?  Anda pernah alami antara masalah yang di atas tadi?  Jom baca testimoni daripada pengguna yang sudah menikmati perubahan positif.

Testimonial Alfalfa utk Kesihatan dalaman wanita

Memang, baca testimoni ni kita boleh rasa teruja dan rasa kita yang alami perubahan itu.  Kongsi kegembiraan dan rasa syukur.  Okay, sebelum anda makan sendiri dan rasa kehebatan Alfalfa Complex Shaklee, mari kita lihat apa dia khasiat khasiat penting yang Alfalfa beri.


Khasiat Alfalfa Complex Shaklee

Alfalfa Complex Shaklee kaya dengan pelbagai nutrisi dan ianya mengandungi

  • klorofil, 
  • serat
  • 15 zat galian, 
  • 10 vitamin serta 
  • 8 enzim dan fitokimia termasuk kalsium.  
  • protein dan asid amino.  
Patutlah siapa yang makan Alfalfa Complex Shaklee boleh kekal bertenaga dan kurang masalah sakit pinggang semua.  Cukup vitamin malah ada serat lagi - jadi boleh la anda pastikan usus bersih dan badan ringan.

Makan 10 biji alfalfa sehari adalah menyamai khasiat segelas susu.

Pendek kata mesti makan Alfalfa Complex untuk dapatkan kesihatan dalaman yang baik untuk menjamin hubungan intim rumahtangga terjaga.
  **Nota : Alfalfa perlu dimakan 5 biji 2x sehari atau lebih dan bukannya 2 biji sehari ya!





8 Faedah Pengambilan Alfalfa Complex Shaklee Untuk Keintiman

1.  Bantu mengetatkan bahagian vagina wanita bagaikan anak dara kembali

2.  Melegakan masalah keputihan bagi wanita.

3.  Memulihkan kembali rahim selepas bersalin atau jika ada fibroid.
 Kacip Fatimah untuk wanita.


Gambar Hiasan
4.  Melegakan keletihan akibat badan bertoksin dan berasid.

Jika anda dapati peluh berbau masam atau wangian tidak kekal lama di badan, itu antara tanda badan anda berasid.  Makan Alfalfa Complex kerana sifatnya yang beralkali.  Ia dapat membantu untuk mengembalikan tahap normal kepada badan yang berasid tinggi - hyperacidity.

5.  Bantu mengeluarkan toksin daripada badan.
   
Anda pernah dengar masalah bisa tumit kaki dan tapak kaki bila bangun daripada tidur waktu pagi? Legakan segera sebelum ianya menjadi penyakit.  Makin lama badan anda rasa makin berat juga disebabkan toksin.  Orang yang cantik pasti badannya ringan dan ceria setiap hari!  
Jangan biarkan toksin berkumpul, kerana fungsi organ dalam badan akan mula terjejas dan lama kelamaan kita mudah jatuh sakit.

Anda tahu tak, jerawat ialah satu cara untuk kulit kita mengeluarkan toksin.  Jadi jika anda banyak jerawat, itu tandanya badan anda banyak toksin.  Jangan simpan lama lama, keluarkan dengan cepat. 

6.  Membantu masalah kembung perut, angin dalam badan, ketidakhadaman perut dan sembelit.

Jangan pula "malam" anda diganggu dengan sendawa dan kembung perut!  Asyik bau minyak angin? Ini boleh merosakkan mood.



7.  Bagus untuk detoks.

Detoks mudahkan anda langsing kerana bila usus anda bersih, mudah untuk badan menyerap zat mineral yang penting untuk merasa sihat, kelihatan sihat dan sudah tentu boleh maintain cantik setiap hari.

Detoks dengan Alfalfa Complex Shaklee juga mempercepatkan proses penurunan berat badan yang berkaitan dengan istilah "gemuk air".

8.  Melawan Alahan, kurap di kulit dan kegatalan
 


Bagaimana?  Adakah anda sudah bersedia untuk mula amalkan Alfalfa Complex Shaklee setiap hari dan alami sendiri khasiatnya?


Testimonial Keputihan dan Resdung

Hubungi kami untuk lebih info bagaimana,

Mendapatkan suplemen terbaik dengan harga terbaik

Menjana pendapatan tambahan dan pendapatan lumayan dari rumah



Master Azlina

Whatsapp : 012.7728856

Like FB page : Azlina Adnan Usahawan Shaklee

Follow IG : Pengedar_Shaklee_Mom

Email : azlina.adnanmy@gmail.com


Master Jessnor Hafiz

Whatsapp : 019.7759956

Facebook : www.facebook.com/jess.hafiz

Like FB Page : Jessnor Hafiz Mat Jizat

Follow IG : Pengedar_Shaklee_Malaysia






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

HUBUNGI KAMI

NO Telefon :0197759956 Jessnor Hafiz
0127728856 Azlina
FACEBOOK : Jessnor Hafiz
email : iwcafamily@gmail.com
iG: cantiquedotcom

Pertanyaan Anda