Kurus dengan Shaklee dongeng atau realiti?

2:13 PTG

KURUS DENGAN SHAKLEE DONGENG ATAU REALITI?


Kurus dengan Shaklee adakah betul atau tidak ? ramai yang bertanya dengan saya " Jess betul ke produk Shaklee boleh kurus?" " Berapa lama boleh kurus dengan Shaklee" "Berapa KG boleh hilang dan kurus dengan Shaklee" yang paling BEST,  "ada tak Harga Bajet utk Set Kurus bersama Shaklee"

Inshaa Allah dalam entri kali ini saya akan cerita satu persatu tentang Set Kurus Shaklee yang hangat di pasaran sekarang.

Sebelum itu saya nak tahu cara anda diet atau cara anda kurangkan berat badan?
1) Adakah anda skip salah satu hidangan anda?
2) Adakah adakah hanya makan satu atau dua kali sehari?
3) Adakah anda makan tidak tentu masa dan tunggu lapar baru nak makan?

Jika diet kawan-kawan ada seperti di atas, maknanya cara kawan-kawan untuk mengurangkan berat badan adalah tidak berkesan.

Ini adalah kerana, jika kawan-kawan nak kurus, kawan-kawan hendaklah makan sekurang-kurangnya 3 kali sehari.
1) Sarapan  2) Makan tengahari  3) Makan Malam .

Tahukah kawan-kawan  "Keajaiban Sistem tubuh adalah semakin kerap makan, semakin tinggi pembakaran tenaga"

Kenapa anda kena kerap makan?

1) Bila anda makan dengan kerap, ia menghalang anda dari rasa lapar dan terdorong untuk makan dengan banyak pada hidangan seterusnya.
2) Bila anda makan dengan lebih kerap ia akan meningkatkan metabolisme anda supaya dapat membakar kalori dengan lebih cekap
3) Makanan juga diserap dengan lebih cekap dan pantas apabila kita makan dengan teratur
4) anda akan berasa lebih sihat dan lebih bertenaga jika makan dengan kerap.

Lain sikit kan cara nak kurus Shaklee tetapi sebenarnya kerap makan bukan bermakna makan dengan banyak tetapi makan mengikut kalori dimana 1 hari tidak boleh lebih dari 2000 kalori.
kebanyakkan orang kita menjadi gemuk kerana mengambil makanan lebih dari 2000 kalori, badan kita jika anda tidak bersenam hanya memproses 2000 kalori shj selebihnya jika tidak digunakan akan menjadi lemak.

Kenapa saya perlu kurus?

buat pengetahuan anda menjadi kurus bukan kerana nak lawa dan nak cantik dan juga nak pakai baju lama tetapi kita nak kurus kerana hendak menjadi sihat. Ramai orang gemuk akan mendapat penyakit jantung , darah tinggi dan juga diabetes. inilah penyakit-penyakit yang membawa maut dan setiap kg yang kita dapat turunkan akan menurunkan risiko kita mendapat penyakit itu.

Bagaimana produk Shaklee sangat berkesan untuk mejadikan anda kurus?
Produk shaklee utk kurus adalah terdiri dari set-set yang akan membuat anda sihat dan juga pembuangan lemak secara semulajadi. 
untuk kurus dengan Shaklee ia ada 3 peringkat yang mesti dilalui.
1) Memecahkan lemak dan kolestrol  
2) Mendetox atau membuang Membuang lemak dan toksin dalam badan 
3) Membina untuk membina otot agar dapat menghindari dari lemak terjadi semula dan mengelakkan dari kulit menggeleber 
Pemecahan Lemak
Proses pemecahan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau Omega Guard.  Lecithin dinamakan pengemulsi semulajadi kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak Proses mendetox dan membuang adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.
Anda juga boleh mengambil CINCH TEA utk proses detoks dan juga memberi tenaga disamping meningkatkan lagi proses metabolisme utk membakar lemak.

Mendetox
Bagi yang tidak sembelit, boleh mengambilAlfalfa, dan yang mengalami masalah sembelit, boleh ambil Herb-Lax. Herb-Lax tidak digalakkan untuk ibu yang menyusu. 
Semasa proses mendetok anda juga Perlukan tenaga jadi adalah dicadangkan anda mengambil VITALEA juga agar badan sentiasa sihat.

Membina
Proses membina otot dengan protein. Ini adalah kerana protein sangat membantu dalam meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot dari bebas lemak. Untuk protein yang terbaik,  saya syorkan kawan-kawan mengambil Cinch Shake Mix tetapi bagi ibu yang menyusu saya syorkan mengambil ESP / Mealshakes .(ESP juga membantu dalam membanyakkan susu badan) 
Kenapa mesti mengambil protein? Kerana apabila lemak diurai dari badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam


Anda semua mesti tertanya-tanya mengapa mesti begitu banyak yang perlu diambil dalam set kurus Shaklee..Ini adalah kerana Set Shaklee tidak seperti Set Kurus jenama lain yang memberikan kesan dengan cepat dan tidak kekal..
Selain itu, set lain memerlukan anda untuk berpantang..
Mesti anda tidak mahu seperti itu..
Tapi ini bukan bermakna anda tidak perlu pantang jika mengambil Set Shaklee
Cuma perlu mengurangkan LEMAK dan mengira kalori tidak lebih dari 2000 kalori sehari dan perlulah juga bersenam dan MINUM AIR SEBANYAK 3 LITER supaya proses pengurusan berjalan dengan lebih berkesan. 
Ramai yang dah mencuba dan berpuas hati dengan Set Kurus Shaklee..Anda bila lagi



testimonial kurus shaklee
Testimonial Norhasliza Mohamad
FB: Lieza Mohamad 

Anda boleh memilh dari 2 set ini . 

SET ASAS 

set kurus shaklee
Lecithin, alfalfa dan Cinch Protein dengan set asas ini anda boleh berjimat tetapi hasilnya lambat sedikit perlu pengambilan yang konsisten



SET NORMAL

kurus bersama Shaklee
Ini adalah merupakan set lengkap yang menjamin anda menjadi kurus dalam masa 30 hari











You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

HUBUNGI KAMI

NO Telefon :0197759956 Jessnor Hafiz
0127728856 Azlina
FACEBOOK : Jessnor Hafiz
email : iwcafamily@gmail.com
iG: cantiquedotcom

Pertanyaan Anda