Apa Shaklee?

9:43 PTG

Apa Shaklee?




Shaklee merupakan syarikat nutrisi semulajadi N0 1 di Amerika Syarikat dan menjadi sejarah kebanggaan selama lebih 50 tahun sebagai peneraju dalam sejarah kesihatan dan isu-isu dalam alam sekitar. Dr Forrest C SHAKLEE memulakan syarikat dengan komitmen terhadap produk bagi meningkatkan kesihatan tanpa mencemarkan alam sekitar dengan mengasakan syarikatnya pada 1956. Kategori produk syarikatnya terdiri daripada suplemen, produk pembersihan rumah, udara dan air penuras serta produk kecantikan dan penjagaan kulit yang menggabungkan keaslian dan sains yang terbaik.



Falsafah Shaklee : 

Misi kami di Shaklee ialah memberikan kehidupan yang lebih baik dan sihat kepada sesiapa sahaja. kami membantu dengan cara mengeluarkan produk-produk kesihatan yang terungul dan anda akan rugi sekiranya tidak berkongsi dengan rakan-rakan mengenainya. Setiap produk yang kami keluarkan telah direka cipta untuk memperbaiki taraf kesihatan tanpa kompromi dan tidak merosakkan alam sekitar.

Apabila anda memilih Shaklee, yakinlah dengan tiga perkara- ia SENTIASA SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.



Fakta Produk


Shaklee adalah syarikat pemakanan semulajadi nombor satu di Amerika Syarikat. Sama ada pemcuci rumah, pelembap atau multivitamin setiap produk Shaklee adalah direka khas untuk kesihatan anda. Kami mencapai keputusan yang sukar ditandingi dan niat yang baik dengan mengikuti prinsip-prinsip yang mudah:
  • Produk yang bagus semata-mata tidak boleh mempunyai ramuan yang tak sihat.
  • Sekiranya anda tidak akan meletakkan ia pada badan anda, jangan meletakkan ia dalam botol.
  • Jika ia tidak baik untuk bumi, ia juga tidak akan baik untuk kita
  • Jika produk ini tidak baik seumpamanya, mengapa ianya dicipta?

Shaklee berusaha untuk membuat ia sebagai pilihan yang terbaik, dan menjadikannya pilihan pelanggan. Ia bermula dengan formula produk kami dan pilihan bahan dan berakhir dengan kajian klinikal dan bioavailabiliti. Kami tidak menjalankan ujian haiwan atau melibatkan diri dalam bahan-bahan yang boleh memberikan kesan yang tidak baik kepada pelanggan.


Sains Kesihatan 


Pasukan Sains Kesihatan Shaklee merupakan sumber penting untuk mengumpul maklumat, kualiti dan keberkesanan produk Shaklee. Mereka memainkan peranan kepimpinan yang penting di Shaklee dalam membangunkan rasional saintifik untuk campuran ramuan dalam semua produk pemakanan. Ini termasuk merumuskan tahap dos yang betul untuk keselamatan dan keberkesanan.

Penemuan penyelidikan, sering disokong oleh ujian klinikal yang diterbitkan, adalah benar-benar dibincangkan di kalangan R & D, pemasaran produk dan kakitangan undang-undang supaya ada keyakinan bahawa produk akhir memenuhi atau melebihi standard industri Amalan Pembuatan Baik Semasa serta sasaran keberkesanan.

Lembaga Penasihat Saintifik kami menawarkan kepakaran tambahan dalam pemakanan, biokimia, perubatan herba, kesihatan kardiovaskular, dan perubatan sukan.

Ringkasnya, apa yang mereka kumpulkan menyatakan tentang bahan saintifik meliputi vitamin, mineral, herba dan nutraseutikal amat berharga!


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

HUBUNGI KAMI

NO Telefon :0197759956 Jessnor Hafiz
0127728856 Azlina
FACEBOOK : Jessnor Hafiz
email : iwcafamily@gmail.com
iG: cantiquedotcom

Pertanyaan Anda